środa, 10 lipca 2013

CANDY,CANDY,CANDY...

Witam,
obiecałam Wam 2 niespodzianki,jedna juz była-zabawa w podaj dalej
a teraz druga niespodzianka 

Zapraszam na candy,które potrwa do moich urodzin czyli 13 sierpnia.

Do wygrania to co na zdjeciu,czyli szkatułka z babeczką,ptaszek
 i kilka drewienek do ozdobienia.Możliwe,że jeszcze coś dorzucę.



Dokładka to co na zdjęciu


Zasady:

 * umieścić u siebie podlinkowany banerek z informacją o zabawie
* pozostawić komentarz
* wysyłka tylko na terenie kraju
* zostanie moim obserwatorem nie jest warunkiem koniecznym, ale oczywiście jeżeli ktoś zechce, to będzie mi bardzo miło!
Losowanie  14 sierpnia


Mam nadzieję, że wykonane przeze mnie przedmioty przypadną Wam do gustu:)
Pozdrawiam
Kasia

84 komentarze:

  1. ja jako pierwsza... podobno pierwsi nie wygrywają ale ja w to nie wierzę!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się tutaj ustawię i robimy z Martą tłum:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka szkatułka będzie u mnie mile widziana :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie pudełeczko:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z chęcią dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty, także ja także chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z miłą cchęcią przyłączę się do zabawy i zapraszam również na moje trwające właśnie candy.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ja również się przyłączam do zabawy, tylko i wyłącznie dlatego, że też mam urodziny 13 sierpnia. Może szczęście mi dopisze. Jeśli nie to na pewno wpadnę z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po extra prezenty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią się przyłączam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne candy i ja spróbuję szczęścia. O szkatułce marze już od dawna, a ta śliczna. przyznam szczerze, że korci mnie spróbować depagażu, ale ociągam się bo wiąże się to z wydatkami i brakiem miejsca, ale jakbym wygrała u ciebie nie było by odwrotu twoje candy zachęca do tego ;) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Kasiu za zaproszenie:)))) Takiej okazji nie można przegapić, ale obiecaj że jeśli nie wygram to się umówimy na prywatną wymiankę bo już dawno tego nie robiłyśmy:]
    Pozdrawiam cieplutko wakacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów trzynasta w Candy :) ciekawe czy mi się poszczęsci? Chetnie zgarnęłabym takie ładne cukierasy, pozdrawiam, eda www.dodeco.blogspot.com (w sierpniu przebywam w PL).

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak miło, ja mam urodziny dzień wcześniej :) zgłaszam się z przyjemnością. banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie śliczności! Z chęcią wezmę udział, ale pozwól, że zostanę również Twoim obserwatorem! Piękna jest ta szkatułka! Poluję na tę serwetkę od dawna, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć :( Trudno :)

    zapraszam również do mojej zabawy :)
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto ma tak zdolne rączki i takie cuda tworzy chcesz wiedzieć?
    Kasiulka - bez zastanowienia mogę Ci odpowiedzieć.
    A kto ma ochotę na te Kasiulki wszystkie cuda?
    Czarna dama - która ma nadzieję, że wygrać jej się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością się pobawię :) Nagrody są cudne :) Szkatułka wygląda bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam ☼
    http://posolonepomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ogromną przyjemnością dopisuję się do kolejki po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie:) szkatułka i ptaszek są tak śliczne, że bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:) a w zamian zapraszam do mnie na rozdanie:) banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    będę na pewno zaglądała, bo bardzo mi się tutaj podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkatułka jest prześliczna, więc czym prędzej zapisuje się na candy!!! :D

    pozdrawiam :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się i ja:)
    pozdrawiam
    :)
    isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie przypadły do gustu baardzo :) dlatego też ustawię się w kolejce a za kilka dni zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja stanę w kolejce :) Może uda mi się wygrać te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne więc i ja dołączam :) Dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się dołączę na takie cuda :-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne!! Chętnie ustawię się w kolejce Pozdrawiam
    Lawendowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :)
    O! coś dla mnie. Podzieliłabym się z mamą, ona ma 13 urodziny a ja 16 - więc terminowo jakby na zamówienie ;) Żartuję sobie, ale miło byłoby wygrać. Pozdrawiam słonecznie /violka

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przyjmę garść cukierków:)
    Pozdrawiam, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy robisz i zaszczytem będzie dla mnie jeżeli uda mi się dostać jedno z Twoich dzieł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :) http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczności. Dołączam:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wezmę udział ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne i przydatne. :) Zapiszę się .

    OdpowiedzUsuń
  35. Przesliczna jest ta kasetka :) , a te dodatki do niej cudowne ;)
    Pisze się na wszystko !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. pewnie że się przylączam.
    Przepiękne <3
    ausentedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie i przyłączam się do zabawy.
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. pyszna ta skrzyneczka :) ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    - baner znajduje się na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - mieszkam w Polsce,
    - jestem publicznym obserwatorem bloga,
    - w razie czego, to jest mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż mi ślinka cieknie na takie słodkości :)

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    mail: bulinska@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biegnę się zapisać w kolejkę po Twoje wspaniałe słodkości. Piękne muffinkowe pudełko przygotowałaś Kasieńko, uroczy motyw, kwiatuszek szydełkowy jak wisienka na torcie.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wystawiam skromnie rączkę do góry w kolejce po te słodkości, trafiłam przypadkiem ale zostaje na dlużej :) Warunki spełnione, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Staję w kolejce i zapraszam na rozdanie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Staje w kolejce po te slicznosci!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też się ustawiam po te śliczne trofea :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście zgłaszam się po takie wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się. Tylko że nie wiem czy mogą brać udział osoby nie posiadające bloga. asiajedrzejek.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką przyjemnością staję w kolejce i mam nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się <3
    miłoby było wygrać i solidnie wykrzystać nagrody do nauczenia się czegoś nowego (i moje odkrycia nowej pasji!!) podczas końcówki wakacji

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne wszystko, ojjjjjjj dałoby się zrobić tego cudów dało, marząc ustawiam się w ogonku i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam!
    Anioł mnie Tu przywiódł:)
    Naprawdę Twój Anioł na zdjęciu profilowym:)
    Zaintrygowana jestem:)
    Z radością zgłaszam się do Twego Candy:)
    Twój Banerek u mnie:
    http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie wezmę udział w zabawie, banerek już zamieszczony, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna ta skrzyneczka naprawdę!
    Oczywiście obserwuję.

    I serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. No i zapisuję się do candy, zapomniałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zostałam 90 obserwatorem, bo podobają mi się Twoje prace. Z przyjemnością i wielką nadzieję pomarzę o Twoim prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się i ja na te wspaniałości a 13 sieprpnia mam za to imieniny, Twoje prace są niesamowite dobrze to wiem więc nie mogę przepuścić takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dołączam ! :) Chętnie wezmę udział :)
    http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wielką ochotą wezmę udział! Twoje prace są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudne rzeczy chcesz nam podarować i wszystko w moim guście :).

    Zdecydowanie nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja się wpisuję, może i mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo chętnie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością spróbuję szczęścia:)
    Baner na blogu monikanahamaku.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale cudowne nagrody :). Piękna szkatułka. Biorę udział i leczę na szczęście. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślę serdeczności urodzinowe i uśmiecham się do szczęścia ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja spróbuję swojego szczęścia :)
    banerek jest na samoistnie.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  70. to będzie idealny zestaw dla mojej córci, zatem łapię dzisiaj szczęście za nogi i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. pudełeczko w moje ukochane babeczki!
    Zgłaszam się :)
    słodkie pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Urzekła mnie szkatułka z babeczką. Z chęcia się zapiszę na candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Z okazji urodzin wszystkiego naj, naj, najlepszego. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeszcze zdążyłam :)
    Przyłączam się i ja do zabawy :D

    Moc urodzinowych serdeczności i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ufff,jeszcze zdążyłam, jeszcze ja zapisuję się po te cudeńka :)
    Banner na miom blogu
    http://izetta-nawariackichpapierach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Kasiu, życzę nam, sobie i Tobie ;) w tym wyjątkowym dniu mnóstwo zdrowia, bo to jest najważniejsze w życiu :) Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń. Obyś zawsze była uśmiechnięta i radosna, otoczona tymi, których kochasz. Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki candy. Może dopisze mi szczęście? Choć raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:) A w dniu urodzin życzę Ci spełnienia marzeń i samych pięknych w życiu zdarzeń:) Piękności nam oferujesz, dlatego nie mogłabym przejść obojętnie obok takiej zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Przypadek sprawił, że akurat dzisiaj tutaj zajrzałam i życzę Ci z całego serca sil by pracować i zdrowia, by w tym pomagało. Z radością dołączam się do zabawy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Niestety nie potrafię zrobić reszty tzn. podlinkować ( wstyd)

    OdpowiedzUsuń