niedziela, 13 października 2013

Kasiulkowe candy

Witajcie,
jak obiecałam zapraszam wszystkich posiadających bloga 
na moją rozdawajkę.
Do wygrania szkatułka 16x16 cm i różowy ptaszek :)

Zabawa potrwa do moich imienin czyli do 25 listopada.



A tak wygląda z boku szkatułka



Zasady:
 * umieścić u siebie podlinkowany banerek z informacją o zabawie
* pozostawić komentarz
* wysyłka tylko na terenie kraju
* zostanie moim obserwatorem nie jest warunkiem koniecznym, ale oczywiście jeżeli ktoś zechce, to będzie mi bardzo miło!
Losowanie  26 listopada
Zapraszam serdecznie
Kasia

93 komentarze:

  1. Z chęcią ustawiam się w kolejce :) Banerek jest, obserwuję od początku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek i u mnie jest, obserwatorem jestem od dawna i chętnie ustawię się w kolejce :)) Sama muszę pomyśleć o urodzinowym candy u mnie...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko piękne, ale ja to bym dla samego ptaszka w kolejca stanęła! bo taki uroczy a zwłaszcza, że to handmade :D zaraz cuksa wstawiam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i ja :-)
    Pudełeczko śliczne, a ptaszek słodki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAA!!! Kasiu ja chcę! Ja chcę bardzo! I jeszcze jak mi powiesz, że to ta czarno biała do wygrania?! Cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko muszę Cię zmartwić boki są szare i dodatkowo koronka,dodałam fotkę.

      Usuń
  7. już mam jedną ale chętnie przygarnę drugą

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do zabawy :) Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ Obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności:) zapisuję się również.
    Banerek dodany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prezenty, więc chętnie się po nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się z chęcią zapiszę :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham szkatułki to chyba widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne prezenciki! chętnie zapiszę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paryska szkatułka jest piękna. Zapisuję się w kolejkę po nią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna szkatułka. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce licząc oczywiście na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu przez przypadek, bo zobaczyłam na innym blogu szkatułkę przez Ciebie wykonaną. A tu kolejna cudna szkatułka, i to do wygrania.
    Zapisuję się na candy, oczywiście!
    Bardzo chętnie pooglądam sobie jeszcze inne Twoje prace.
    Pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkatułka jest przecudna, chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście się zapisuję i jednocześnie zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do zabawy:) I zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję w kolejce, może tym razem się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również ustawiam się w kolejce :) 25 listopada mam urodziny ;) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To jeszcze ja liczę na szczęście.Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako, że jestem niezmiennie zakochana w Paryżu i wszystkim, co się z nim wiąże postoję tu sobie, może może jak pomogę szczęściu, to się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Vintage Candy w Majowych Pasjach. Wszystkiego naj, naj

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna szkatułka, bardzo romantyczna :)
    Oczywiście dołączam do kolejki, banerek jest na blog.sowiarnia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się przyłączę do losowania

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkatułka jest cudna, idealna dla kogoś, kto jak ja stracił głowę dla Paryża, więc spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na mini słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności! Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się również :)
    Banerek: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się ;)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Obserwuję jako Aleksandra Sztal
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. witam.
    zgłaszam się na candy.
    banerek jest na www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Baner jest na http://gabrysiowamama.blogspot.com/ :)
    Obserwuję! Zgłaszam się i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie się zapisuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I jeszcze ja .... z przyjemnością ustawiam się po cukierasy :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się! Wszystkie warunki spełnione, dodałam do obserwowanych ale nie tylko z powodu Candy. Mam zamiar częściej tu zaglądać.
    Zapraszam też do siebie :
    http://oliwiaart.blogspot.com/
    i pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie ustawię się w kolejce. Może szczęście mi dopisze?;)

    OdpowiedzUsuń
  38. baner już zawieszony i bardzo chętnie przyłączę się do kolejki po tak wspaniały cukiereczek
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zwykle Twoje cudeńka są cudowne;)

    zapisuję sie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również dopisuję się do kolejki, zauroczyła mnie ta szkatułka.. a Francja jest mi bardzo bliska :) więc skusiłaś mnie, taka szkatułka to marzenie.. pozostaję u Ciebie i obserwuję, nie tylko z powodu candy! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję, a jakże. ;)) Baner również dodałam - w specjalną zakładkę. http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Pozdrawam serdecznie i czekam na wyniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko jest piękne, grzechem byłoby przejść obok obojętnie :)
    Oczywiście staję w kolejce... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu pierwszy raz, jednakże zauroczona Paryżem i wszystkim co z nim związane, ośmielę się stanąć w kolejce. :) Banerek wrzucony, zaraz oglądam inne prace. Pozdrawiam! http://papierowy-platek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie dość, że przypadkiem tu trafiłam to i na Candy się dopisuję, a ja natomiast 25-go listopada mam urodziny więc będziemy świetowac razem Pozdrawiam !!!! rozefiolkiianiolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodziak z tego ptaszka,a szkatułka jest całkowicie w moim guście! Nie pozostaje mi nic innego jak stanąć w tej długiej kolejce:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  46. ależ cudna szkatułka! zgłaszam się,może szczęscie mi dopisze :)
    baner u mnie na blogu: dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. szkatułka przepiękna, ustawiam się więc w kolejce:-))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kto by takiej szkatułki nie chciał. Po raz pierwszy u Ciebie i na takie słodkości trafiłam. Może się uda.
    Zapraszam do mnie na mały cukieras, może się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkatułka jest cudna i z wielką chęcią i nadzieja ustawiam się w kolejkę ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudny ptaszek i śliczna szkatułka, więc staje w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyłączam się do zabawy :) Ptaszorki uwielbiam, a taka szkatułka marzy mi się na moje skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i ja:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam:) może i ja się zapiszę :) AnnaMariaS
    MEJL: maggit_21@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczności :) Ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się :) Prześliczne to pudełeczko i ptaszek też słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się do zabawy :) Zapraszam też na moje Urodzinowe Candy. Banerek i cukierki na http://www.tworczaprzestrzen.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudna szkatułka. Zapisuję się. Proszę też o wsparcie mojej Helenki głosikiem http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/11/konkurs-listopadowy-gosowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  58. Super cudeńka, zapisuję się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ptaszyna słodka a na pudełeczko też mam chęć. Zapisuję się ... koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy :-) Nagrody piękne, mam nadzieję, że dopisze mi szczęście w losowaniu. Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  61. Kasieńko, ponownie spróbuję szczęścia :)

    Moc serdeczności śle :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Szkatułka jest cudowna :) jestem bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się a tu jest baner http://biblioteka-floo.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Pokochałam tę szkatułkę od pierwszego wejrzenia =]

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopisuję się i ja.
    Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  66. Poszerzam listę i grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam, Agnieszka K.

    OdpowiedzUsuń
  67. Oczywiście dodaję się do obserwujących :)
    Banner, podlinkowany dodałam.
    Śliczna szkatułka, dopisuję się :D
    baner na blogu: veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Od niedawna zaglądam na Twojego blogaska a tu???? taka niespodzianka, to ustawiam się w kolejce..bo już chętnych niezła gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Już tylko kilka dni do rozstrzygnięcia :) Odliczamy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ptaszek i szkatułka są cudne :).

    Szybciutko i ja ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Długa kolejka ale prezenty cudne. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo długi ogonek, ale z chęcią się dopiszę :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ufff zdążyłam. Ja tez zapisuje sie na cudowności :D:D

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się z wielką chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdeczne życzenia ogromnej weny i zapału do pracy z okazji imienin.
    Również zgłaszam się po takiego cukieraska.
    Pozdrawiam
    banerek na www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. ale długa kolejka.... cudem jeszcze zdązyłam na zapisy:) dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń