niedziela, 14 kwietnia 2013

Osobista Pani Wiosna i 2 królisie.

Witajcie

Jeszcze przed świętami wygrałam na FB Panią Wiosnę,zabawę zorganizowała Królicza mama,której jeszcze raz dziekuje i zapraszam na jej bloga

A teraz już zobaczcie główną bohaterkę i nowe królisie.



Skoro zaczęłam szyć zakupiłam również swoje metki,zobaczcie
Nie wiem czy wszystkie wykorzystam,ale kto wie?



Jakiś czas temu zrobiłam kolejną szkatułkę makową i widać,że motyw bardzo sie podoba bo mam kolejne zamówienie :)







Jeszcze raz chciałam bardzo serdecznie podziękować za wyróznienia od Ani i Efffki.



Serdecznie i ciepło witam moje nowe obserwatorki :)


Pozdrawiam

Kasiulka

7 komentarzy:

  1. Cuda szyjesz, metki z pewnością się wszystkie przydadzą, szkatuła, rzeczywiście urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisie są przepiękne;)Nie dziwię się,że masz zamówienie na tą szkatułkę,bo jest bardzo elegancka i dopracowana w każdym calu.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna szkatułka a pani Wiosna bardzo Wiosenna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna te maki uwielbiam,nie mam takiej serwetki jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu Królisie cudowne, pięknie Ci to wychodzi! A metka super pomysł! Pozdrawiam wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny motyw makowy, ale przede wszystkim piękna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń