czwartek, 20 grudnia 2012

Cukieraski :)

Witam,dziś chwale sie swoja wygraną u Goszy http://goszaskrapuje.blogspot.com/

Dostałam takie słodkości, paczuszka była pięknie zapakowana i zawiązana  czerwona wstążeczką aż listonosz sie zdziwił,że teraz tak pakują ;)


Gosiu bardzo ci dziekuje za te przydasie sprawiły mi ogromna radość.

Wiem,że Ania,która wygrała candy u mnie dostała anielicę niestety uszkodzona przez pocztę,strasznie mnie to zmartwiło ale Ania postanowiła,że ją uleczy ;)
A dostała ode mnie taka paczuszkę 






Serdecznie pozdrawiam

Kasia

3 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że paczuszka dotarła:) A jeszcze bardziej, że sprawiła Ci radość. Mam nadzieję, że Ci się przydadzą i chętnie będę podglądać jak je wykorzystasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, głębokiej radości i odważnego przyjęcia Jezusa Chrystusa do siebie – na dziś, na jutro, na cały Nowy 2013 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, Anielica już mieszka u mnie...umieściłam u siebie zdjęcie, zapraszam do oglądania:) Anielica jest zadowolona i ja też:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń