sobota, 1 grudnia 2012

Metamorfoza Mikołaja :))

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu.

Jeszcze przez kilka dni możecie zapisać sie na moje candy TU,serdecznie zapraszam.

Jakis czas temu kupiłam w sklepie mikołajka a,że kolor jego ubranka nie był ciekawy od razu pomyślałam,że trzeba go przemalować,z pasty strukturalnej zrobiłam brode , futerko na ubranku i czapce,wąsy zrobione konturówką,dodałam tez czarne guziki i drobne gwiazdki.





Przed wyglądał tak


Która wersja lepsza????


Pozdrawiam Kasia

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie czerwona :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Która wersja lepsza? Wiadomo, że Twoja!!! Fantastycznie go przerobiłaś, super teraz wygląda!!! pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja dużo bardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne - lubię przeróbki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,Twoja wersja wygrywa zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń